Om een rit aan te vragen belt u op werkdagen tussen 09.00 en 12.00 uur
Telefoonnummer: 0499-770136.
Ritaanvragen graag ruim van te voren aanvragen
Aan de centraliste geeft u door waar u naar toe wilt, op welke dag en
op welk tijdstip u van huis wilt vertrekken.
Ook meldt u of er een rollator of rolstoel mee moet.
Diezelfde ochtend belt zij u terug om te vertellen
welke vrijwilliger met u mee gaat.
En bevestigt zij het tijdstip waarop hij/zij u thuis zal komen afhalen.
Als u op de plaats van bestemming bent aangekomen, geeft u aan waar u
wilt uitstappen: dat kan zijn op het parkeerterrein of bij de ingang van
het gebouw waar u moet zijn.
De chauffeur zal – als u dat wenst – u verder begeleiden door het gebouw.
De chauffeur zal blijven wachten tot u klaar bent en weer kunt vertrekken.
Verwacht u dat het langer dan twee uur is, dan moet u dat van tevoren zeggen,
zodat de chauffeur terug naar huis kan en u op een afgesproken tijdstip
weer komt ophalen.
In dat geval zal hij/zij ook de dubbele ritprijs berekenen.
In dringende gevallen kunnen wij ook zorgen voor een rit ’s avonds
na 18.00 uur en in de weekenden.
U moet zich daarvoor op de normale tijden aanmelden,
dus op een werkdag tussen 09.00 en 12.00 uur. Tel: 0499-770136
Ons telefoonnummer voor noodgevallen: 06-19887350
Op en rond feestdagen zijn wij gelijktijdig met Bestwijzer gesloten.